همکاری مایکروسافت و سامسونگ برای ورود ویندوز فون به مشاغل سازمانی، رقیبی تازه برای RIM
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 

همکاری مایکروسافت و سامسونگ برای ورود ویندوز فون به مشاغل سازمانی، رقیبی تازه برای RIM

شایعات حاکی از آن است که مایکروسافت در یک قرارداد همکاری تازه با سامسونگ قصد دارد پا به عرصه تجارت سازمانی و ارتباطات شرکت های بزرگ بگذارد. بنا بر شنیده ها این دو شرکت به دنبال یک همکاری بسیار صمیمی و نزدیک همانند رابطه مایکروسافت با نوکیا و اچ تی سی هستند. البته این موضوع برای کسانی که معتقدند سامسونگ همچنان ویندوز فون را یک شهروند درجه دوم دنیای موبایل می داند و جایگاه نخست محصولاتش را به اندروید سپرده، چندان مهم و غافلگیر کننده نخواهد بود.

مدیر بازاریابی B2Bتیم ویندوز، ریک رسماسن به تازگی فاش کرده که مایکروسافت به زودی ایده های خود در خصوص همکاری تجاری جذابش با سامسونگ را منتشر خواهد کرد. وی می گوید که گفتگوها تا زمان عرضه ATIV S سامسونگ ادامه دارد و احتمالا در آن زمان برخی اخبار جدید از این همکاری اعلام گردد. رسماسن همچنین به برخی از تجارت های بزرگ اشاره می کند که پیش از این، از بلک بری به ویندوز فون کوچ کرده اند. از جمله قرارداد جدیدی که به تازگی با HML Skipton، چهارمین انجمن ساختمانی بزرگ انگلستان منعقد کرده اند.

کسب و کارهای بزرگ و سازمان ها برای ما بسیار مهم هستند. ویندوز فون 8 به خوبی با SMBها همنشین و همراه می شود. تعداد زیادی از کاربران فعلی بلک بری به دنبال گزینه های دیگری در بازار می گردند. همگرایی و ادغام پذیری کامل ویندوز 8 و قیمت آن کاملا برای آنها موثر و منطقی به نظر می رسد. اکنون همه تحت تاثیر BB10 ریم قرار گرفته اند، اما سوال اینجا است که واقعا نتیجه چه خواهد بود. البته این یک بازار بسیار بزرگ است و برای هر دوی ما جای کافی وجود دارد. در دیدگاه ما، سعی می کنیم رفتاری طبیعی و کاربردی با صنایع داشته باشیم. ما قرار است امکانات مان را با سامسونگ سهیم شویم، همان گونه که قبل از این با HTC و نوکیا بودیم. و این کار به زودی زود و پس از آمادگی سامسونگ انجام خواهد پذیرفت.
با عرضه BlackBerry 10، ریم روحی تازه به رابطه بسیار طولانی اش با شرکت ها خواهد دمید. سازمان هایی که کارکنان شان با انتخاب سخت افزارهای ریم به عنوان موبایل اداری شان، همچنان به این برند وفادار مانده اند. حال باید ببینیم آیا ورود مایکروسافت و سامسونگ به این بازار وفادارانه می تواند نتایج جذابی را رقم زند و آنها توان باز کردن جایی برای نفس کشیدن را خواهند داشت.

 

منبع: نارنجی
 

 

دانسفهان با مردمی بسیار خونگرم و مهربان

استان قزوین - دانسفهان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2790
بازدید کل : 62696
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1